Ons aanbod
Auto abonnement
Contact
9.6 / 10
37 reviews
Een auto abonnement is een nog tamelijk nieuwe vorm van autorijden. Er zijn dus veel vragen over deze nieuwe mobiliteitsvorm. Veel voorkomende vragen zijn:
Bij schade of ongeval meld je dit direct aan het autobedrijf waar jij je auto van rijdt. Het mag uiteraard ook aan ons doorgegeven worden. Dit doe je door een volledig ingevuld schadeformulier en foto’s van jouw auto te sturen. Zodra er derden bij de schade betrokken zijn, ben je verplicht de politie te bellen en de schade te laten registreren. En met derden bedoelen we zowel mensen als objecten en auto's. Als je Carsub auto moet worden gesleept als gevolg van schade, moet je het schadenummer op de voorzijde van je onderhoudsboekje bellen. Dan wordt je auto naar de dichtstbijzijnde werkplaats gesleept. Alle noodnummers vind je op de voorzijde van je onderhoudsboekje in je dashboardkastje. Voor de kosten ben je verzekerd, waarbij wij standaard een eigen risico van €1.500,- per schadegeval hanteren. Je kan deze verlagen tijdens het bestelproces. Blijkt de schade veroorzaakt door en verhaalbaar op de andere partij? Dan wordt alles uiteraard verrekend.
Direct een schadeformulier nodig? Meld je schade direct via Carsub!
Wij bieden 3 soorten auto abonnementen:
Het flexibele abonnement geldt voor alle aangeboden auto's op onze website. Sommige auto's bieden we ook met een 6 en/of 12 maanden auto abonnement aan. Dan rij je dus minimaal 6 of 12 maanden. Bij het flexibele abonnement mag je zolang rijden als je wilt en kan je altijd je auto abonnement wijzigen/opzeggen met een 30-daagse opzegtermijn. Bij een 6 of 12 maanden abonnement ga je een abonnement aan voor de gekozen periode. Wil je je 6 of 12 maanden eerder wijzigen of opzeggen? Dat kan uiteraard, maar dan berekenen we wel 30% van je resterende looptijd.
Je hebt vooraf dus altijd de keuze welk soort abonnement het beste bij jou of je levensstijl past.
Per maand zijn standaard 1.250 vrije kilometers bij je abonnement inbegrepen. Je mag je km-verbruik middelen. Rij je de ene maand minder, dan neem je de niet gereden km's mee naar de volgende maand. Rij je een maand meer? Dan kan je die de maand(en) erna weer inlopen.
De begin en eindstand van je kilometers gaan in vanaf het moment dat je je auto ophaalt bij de betreffende autopartner en stopt bij inname bij het desbetreffende autobedrijf, ongeacht of je kiest voor onze conciërge service.
Heb je aan je einde van je abonnement meer kilometers gereden? Dan hanteren wij meerkosten van € 0,20 (incl. BTW) per extra gereden kilometer. Voor de registratie van je kilometers ben je zelf verantwoordelijk. Deze registratie doe je in je persoonlijke omgeving op carsub.nl (mijn account – kilometerregistratie). Hier vul je elke maand de actuele kilometerstand in.
Heb je een flexibel abonnement, dan mag je zo vaak van auto abonnement ruilen als je wilt, maar wel met een minimumtermijn van 1 maand onder inachtneming van je startdatum. Wij rekenen geen wisselkosten voor het wisselen van je abonnement.
Heb je een 6 maanden of 12 maanden abonnement, dan kan je wisselen aan het einde van je looptijd.
Ja, je kunt naar het buitenland reizen in de volgende landen:
Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Italië, Spanje, Portugal, Frankrijk, Kroatië, Tsjechië, Slovenië, Slowakije, Hongarije, Polen, Verenigd Koninkrijk, België, Nederland, Denemarken, Noorwegen, Zweden, Finland, Estland, Letland, Litouwen, Griekenland, Liechtenstein, Luxemburg, Monaco en Andorra.
Reizen naar alle landen die hier niet worden vermeld, zijn uitdrukkelijk verboden en in individuele gevallen alleen toegestaan met voorafgaande, uitdrukkelijke en schriftelijke toestemming van Carsub.
Bellen kan via 085-77 33 753, of je stuurt ons een email via fans@carsub.nl.
Wil je liever appen? Ook dat kan naar 085-7733753 en we nemen z.s.m. contact met je op.
Een Carsub auto abonnement ontzorgt en maakt autorijden makkelijk, toegankelijk en flexibel. Een abonnee kiest ‘gewoon’ een auto en wij zorgen voor de rest!