Ons aanbod
Auto abonnement
Contact
Niets is zo vervelend dan met pech langs de weg te staan. Wij proberen je z.s.m. van dienst te zijn en je weer op weg te helpen.
Bij pech bel je de pechhulpdienst van jouw autoleverancier. Het telefoonnummer ligt in je dashboardkastje. Kan je het telefoonnummer niet vinden? Vind dan in de onderstaande lijst het nummer van jouw autopartner / leverancier.
Weet je niet wie je autopartner / leverancier is? Log dan in en vind bij ‘Mijn abonnement’ je autopartner/ -leverancier.
Dat is helemaal aan jou! Op onze website staan de maandelijkse abonnementskosten per auto vermeld. Je kunt dus de auto en de maandprijs kiezen die bij je levensstijl en je budget past. Wel vragen we eenmalige een registratie fee van € 179,-. Deze dekken de kosten van het klaarmaken van jouw auto, het aanmaken van jouw klantprofiel, het controleren van o.a. jouw identiteit en financiële gegevens en om onze service te kunnen blijven waarmaken. Stop of pauzeer je je abonnement en rijd je minimaal 90 dagen geen auto via ons auto abonnement, dan moet je je opnieuw registreren en betaal je opnieuw registratiekosten. We moeten namelijk o.a. je kredietwaardigheid weer even checken. Daarnaast brengen we bij de eerste betaling van je abonnement eenmalig een borg in rekening, te weten 1 maand abonnementstarief van jouw gekozen auto, met een minimum van € 500,-. Na inlevering of beëindiging van jouw auto abonnement overeenkomst zal de borg worden teruggestort, dan wel worden verrekend met eventuele openstaande posten zoals, maar niet uitsluitend, bekeuringen en schades.
Met een Carsub abonnement krijg je de beschikking over een nieuwe of jong gebruikte dealeronderhouden auto inclusief het benodigde onderhoud en reparatie, banden (zomerbanden of all-weather), verzekering, registratie, afschrijving, BTW, wegenbelasting, pechhulp en 1.250 vrije kilometers per maand.
I.v.m. de verzekering, je solvabiliteit en anticipatie tegen eventueel misbruik van onze dienstverlening voeren wij een accurate identiteit- en kredietcheck uit om de risico’s op misbruik te minimaliseren. Op basis van jouw volledige registratie informatie kunnen wij een identiteits- en kredietwaardigheidscontrole uitvoeren. De kredietcontrole wordt slechts één keer uitgevoerd tijdens de eerste boeking. Wij vragen om je begrip.
Iedereen die minimaal 24 jaar is en minimaal 2 jaar in het bezit van zijn rijbewijs is met een woonplaats in Nederland kan zich abonneren op auto’s van Carsub. Het bezit van een geldig autorijbewijs en Nederlands identiteitsbewijs, of een identiteitsbewijs uit een EU-land is vereist. Helaas kunnen wij personen met een negatieve kredietcheck (n.a.v. BKR en kredietinformatiebureau) geen Carsub abonnement aanbieden. Daarnaast voert onze autopartner een extra acceptatie check uit. Carsub en haar autopartner behouden zich te allen tijde het recht voor dat zij met en zonder acceptatie check een klant aanvraag kunnen weigeren. Naast de bestuurder (abonnee) mag een (gratis) 2e bestuurder de Carsub auto gebruiken. Beide bestuurders moeten minimaal 24 jaar oud en 2 jaar in het bezit zijn van een geldig autorijbewijs uit een EU-land. Niet bij ons geregistreerde personen mogen niet met jouw auto rijden.
Heb je Netflix, Spotify of een mobiele telefoon? Dan maak je al gebruik van abonnementsdiensten. Bij een auto abonnement betaal je een terugkerende (maandelijkse) vergoeding om een auto te rijden, in plaats van een auto te kopen met je spaargeld of via financiering of lease. Dus geen langlopende contracten, afbetalingen, restbedragen of boetes bij (vroegtijdige) beëindiging. Een abonnement neemt het gedoe van autobezit weg, want alles is inclusief (o.a. verzekering, onderhoud, reparatie en belasting). Je bent 100% flexibel om te starten, wijzigen of stoppen wanneer je wilt. Het stelt je ook in staat om tussen verschillende auto's te wisselen die bij je levensstijl past.