Hero van de Carsub pagina
Hero van de Carsub pagina

Pechhulp

Niets is zo vervelend dan met pech langs de weg te staan. Wij proberen je z.s.m. van dienst te zijn en je weer op weg te helpen.

Bij pech bel je de pechhulpdienst van jouw autoleverancier. Het telefoonnummer ligt in je dashboardkastje. Kan je het telefoonnummer niet vinden? Vind dan in de onderstaande lijst het nummer van jouw autopartner / leverancier.

Weet je niet wie je autopartner / leverancier is? Log dan in en vind bij ‘Mijn abonnement’ je autopartner/ -leverancier.

Carsub man met gele trui en een stuur vast

Hoe werkt pechhulp?

  1. Bij pech komt de hulpverlener zo snel mogelijk naar je toe. Zorg er in de tussentijd voor dat je zelf op een veilige plek staat.

    Tip!
    Blijf bij je auto terwijl je wacht. Dit voorkomt extra kosten, aangezien je auto alleen gerepareerd of weggesleept mag worden als je zelf aanwezig bent.

    **Ben je na een uur nog niet geholpen?
    Neem dan contact op met Carsub: 085 77 33 753**
  2. De hulpverlener heeft besloten dat het niet veilig is om met je auto verder te rijden. Er wordt nu een aanvraag voor vervangend vervoer ingediend. De klasse van vervangend vervoer hangt af van de contractueel afgesproken voorwaarden. Voldoet dit niet aan je wensen? Neem dan contact op met Carsub (085 77 33 753). We zoeken een alternatief en bespreken de eventuele bijkomende kosten met de contracthouder/leverancier.
  3. De hulpverlener brengt je auto naar een garage waar ze snel kunnen starten met de reparaties. De hulpverlener meldt de stranding bij de leverancier van je auto en bij Carsub en wij zorgen ervoor dat de garage je informeert over de status van je voertuig.
  4. Heb je gebruik gemaakt van vervangend vervoer? Let goed op wanneer je deze weer moet inleveren. In het document dat je hebt getekend bij ontvangst van het voertuig staat waar en wanneer je deze moet terugbrengen. Is je auto nog niet hersteld? Geen probleem! Laat het ons weten door contact op te nemen met Carsub (085 - 77 33 753) en wij zorgen voor een alternatief.
Autobedrijf Telefoonnummer
Autolease / Autogroep Twente

074-202 01 11

MisterGreen Lease || B. V.

020-225 00 51

STAM Automotive

033-754 80 99

Munsterhuis

088-877 80 87

Yourlease B. V.

088-554 39 87

Wiegerinck Hengelo B. V.

074-243 11 35

E-car Nederland

088-112 13 01

MHC Mobility

088-282 84 99

Veelgestelde vragen

Hoeveel kost een Carsub auto abonnement?

Dat is helemaal aan jou! Op onze website staan de maandelijkse abonnementskosten per auto vermeld. Je kunt dus de auto en de maandprijs kiezen die bij je levensstijl en je budget past. Wel vragen we eenmalige een registratie fee van € 179,-. Deze dekken de kosten van het klaarmaken van jouw auto, het aanmaken van jouw klantprofiel, het controleren van o.a. jouw identiteit en financiële gegevens en om onze service te kunnen blijven waarmaken. Stop of pauzeer je je abonnement en rijd je minimaal 90 dagen geen auto via ons auto abonnement, dan moet je je opnieuw registreren en betaal je opnieuw registratiekosten. We moeten namelijk o.a. je kredietwaardigheid weer even checken. Daarnaast brengen we bij de eerste betaling van je abonnement eenmalig een borg in rekening, te weten 1 maand abonnementstarief van jouw gekozen auto, met een minimum van € 500,-. Na inlevering of beëindiging van jouw auto abonnement overeenkomst zal de borg worden teruggestort, dan wel worden verrekend met eventuele openstaande posten zoals, maar niet uitsluitend, bekeuringen en schades.

Wat zit er in een Carsub auto abonnement?

Met een Carsub abonnement krijg je de beschikking over een nieuwe of jong gebruikte dealeronderhouden auto inclusief het benodigde onderhoud en reparatie, banden (zomerbanden of all-weather), verzekering, registratie, afschrijving, BTW, wegenbelasting, pechhulp en 1.250 vrije kilometers per maand.

Waarom voert Carsub een krediet- en identiteitscontrole uit?

I.v.m. de verzekering, je solvabiliteit en anticipatie tegen eventueel misbruik van onze dienstverlening voeren wij een accurate identiteit- en kredietcheck uit om de risico’s op misbruik te minimaliseren. Op basis van jouw volledige registratie informatie kunnen wij een identiteits- en kredietwaardigheidscontrole uitvoeren. De kredietcontrole wordt slechts één keer uitgevoerd tijdens de eerste boeking. Wij vragen om je begrip.

Wie kan zich abonneren op Carsub?

Iedereen die minimaal 24 jaar is en minimaal 2 jaar in het bezit van zijn rijbewijs is met een woonplaats in Nederland kan zich abonneren op auto’s van Carsub. Het bezit van een geldig autorijbewijs en Nederlands identiteitsbewijs, of een identiteitsbewijs uit een EU-land is vereist. Helaas kunnen wij personen met een negatieve kredietcheck (n.a.v. BKR en kredietinformatiebureau) geen Carsub abonnement aanbieden. Daarnaast voert onze autopartner een extra acceptatie check uit. Carsub en haar autopartner behouden zich te allen tijde het recht voor dat zij met en zonder acceptatie check een klant aanvraag kunnen weigeren. Naast de bestuurder (abonnee) mag een (gratis) 2e bestuurder de Carsub auto gebruiken. Beide bestuurders moeten minimaal 24 jaar oud en 2 jaar in het bezit zijn van een geldig autorijbewijs uit een EU-land. Niet bij ons geregistreerde personen mogen niet met jouw auto rijden.

Wat is een auto abonnement?

Heb je Netflix, Spotify of een mobiele telefoon? Dan maak je al gebruik van abonnementsdiensten. Bij een auto abonnement betaal je een terugkerende (maandelijkse) vergoeding om een auto te rijden, in plaats van een auto te kopen met je spaargeld of via financiering of lease. Dus geen langlopende contracten, afbetalingen, restbedragen of boetes bij (vroegtijdige) beëindiging. Een abonnement neemt het gedoe van autobezit weg, want alles is inclusief (o.a. verzekering, onderhoud, reparatie en belasting). Je bent 100% flexibel om te starten, wijzigen of stoppen wanneer je wilt. Het stelt je ook in staat om tussen verschillende auto's te wisselen die bij je levensstijl past.

Heb je een vraag? Wij zitten voor je klaar!

Klanten beoordelen ons met een 9.6!
Carsub dame met megafoon
Waar heb je advies over nodig?
Voornaam
Achternaam
Telefoonnummer
E-mailadres
Opmerking of vraag

Bedankt!

Wij nemen je vraag in behandeling. Doorgaans krijg je binnen 24 uur antwoord!
Er is iets mis gegaan. Probeer het opnieuw!